Komentarze (95)
Indiana X-Pulser 5.9 - twentyniner dla każdego [TEST]
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • gostek_gostek

    0

    Właściwie nie ma nic o rowerze a tylko o częściach z których jest złożony. Właściwie jeśli miał by to być rzetelny opis to autor w kilku krótkich zdaniach winien się wypowiedzieć na temat sensowności zastosowania dosyć standardowych części oraz ich kompatybilności. Kilka zdań można by napisać o jakości ramy, czyli ile waży sama rama w stosunku do podobnych konstrukcji, jak została wycieniowana, jakie są spawy, jakiej jakości ma lakier, jaką ma w końcu geometrię i czy sprzyja raczej jeździe rekreacyjnej, czy jej żywiołem są szybkie zjazdy czy może podjazdy a może jest po prostu we wszystkim dosyć przeciętna? Ale do tego to trzeba mieć sporą wiedzę i objeździć naprawdę dużo rowerów. Autor najwyraźniej nie ma jeszcze takiego doświadczenia. generalnie tekst o niczym. Można by to przypiąć do każdej taniej marki i pasował by.

  • Chochlik Sefren

    0

    Przejrzałam stronę Indiany i nie zachwyca. Widać uważają, że rodzaj roweru jaki (dorosły) człowiek chce kupić zależy od wzrostu. Ramę 23" ma tylko ich jeden, jedyny model szosy. Trekingów, MTB, miejskich i wszystkich innych próżno szukać. Przecież to logiczne, że po mieście i wertepach jeżdżą tylko kurduple. :/

  • dankton

    0

    Ciekaw jestem bardzo ich rowerów miejskich, bo rozglądam się za czymś dla swojej żony na prezent - niespodziankę. Ale to dopiero na przyszły sezon, bo ten już powoli dobiegać będzie końca.

  • elpik

    0

    Najtwardsze przełożenie (38x11) i uciekał z prędkością 30-33 km/h
    Czyli kadencja 60-70.
    To już wiemy, że pan testujący za wiele pojęcia o jeździe na rowerze nie ma. Reszty można nie czytać

  • sansastark99

    0

    wow, zachęciliście mnie. słyszałam od znajomych, że Indiana jest bardzo przyzwoitą marką jak na swoje ceny, a obecnie szukam fajnego roweru do jazdy nie tylko po mieście, ale i po nieco bardziej wymagającym terenie. X Pulser 5.9 już niedługo będzie mój <3

  • az555

    Oceniono 2 razy 0

    miałem podobny.Dałem za niego w 2004r. -230zł.Trzeba było wymienić dętki( 20zł)=250

  • Jan Gramczyk

    0

    Ogólnie dlaczego ten rower ma taki osprzęt i stosunkowo niską cenę? Otóż dlatego że nie trzeba płacić za naklejkę znanej marki. Tajemnica dobrego stosunku ceny do jakości tkwi w tym umiejętności pozbycia się potrzeby lansu.

  • nikifor666

    0

    przednia przerzutka XT? łomatko co za kretynizm. i co z tego, ze tylna Deore, jesli kaseta pewnie Alivio. czyli dno.

  • jagi.pk

    0

    Co tu dużo pisać: za 2 tyś PLN z takim osprzętem można kupować w ciemno. Nawet jeżeli rama jest trochę gorsza i cięższa niż w markowych rowerach, to za taką cenę nie ma co wybrzydzać.

  • stasiugugla

    0

    Już wiem, że nie kupię. Dziennikarz testuje ten sam sprzęt na jakiejś drodze głównej, a potem na piasku. Nie wydaje mi się, żeby takie zestawienie terenu było wielu potrzebne. Wolę i mam prostego crossa, wystarcza na trasy po 20-30k

  • davidos7

    Oceniono 1 raz -1

    Jak dla mnie opony schwalbe to jest absolutny top. Fajnie, że są w normalnym zestawie, a gdybanie czy Ci bardziej pasują takie czy takie nie bardzo ma sens, bo opony to i tak rzecz bardzo indywidualna.

  • spector1

    Oceniono 5 razy -1

    " Jedynie do czego mógłbym się przyczepić to zbyt twarde chwyty kierownicy, które czułem przez rękawiczki, a po kilku godzinach jazdy wręcz wrzynały mi się w dłonie "

    Panie testerze:
    Najlepszą poduszką ochronną są silne mięśnie dłoni (nie będę wchodził w detale anatomii)
    a nie rękawiczki. Zawodowcy zakładają rękawiczki z uwagi na lepszy chwyt a nie amortyzację.

    Podobnie sprawa wygląda z siodełkiem. Można jechać godzinami na gołym, twardym plastyku
    (dobrze wyprofilowanym) gdy jest się w stanie na standardowej szosówce bez wysiłku jechać przez godzinę ponad 40 km/h .

    Po co amatorom 30 "przerzutek" ? Maja Włoszczowska w Rio miała tylko jedną tarczę i
    pokonywała 30% podjazdy.

    Co do 37 km/h na tej Indianie za szosowcami. Jakie były warunki jazdy? Wiatr w plecy?

    Rower jak rower - słusznie zauważyli niektórzy internauci. Nie ma co się podniecać.

    Spector

  • Lolo Manlo

    Oceniono 3 razy -3

    deore z tylu xt z przodu. zestawienie od czapy. co w tym rowerze jest polskiego?rama klepana w chinach? ogolnie to taki w zasadzie marketowy rower bez zadnego och

  • wydarzenia-sierpniowe-o16

    Oceniono 5 razy -3

    Bardzo dobra recenzja od ukraińskiego stazysty.

  • blahblah69

    Oceniono 12 razy -4

    Jacy frajerzy kupuja jeszcze gorale? - cięzkie, z zawodnymi, wiecznie uwalonymi przerzutkami, niepotrzebnym amortyzatorem i siodełkiem dla fanów S/M ???

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX